środa, 12 lipca 2017

TMI TAG


 Cześć!
Dzisiaj wykonam TMI (Too much informations) TAG. Zdecydowałam, że może to być dobry pomysł, aby zrobić taki post. Pytania dotyczą osoby, która na nie odpowiada (można tak to chyba nazwać). No to nie czuję potrzeby dalszego przedłużania, tylko po prostu zapraszam do czytania!



1. Co masz teraz na sobie?
 Bluzkę z krótkim rękawem i spodenki.


2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
 Tak, nawet nie raz.

3. Czy kiedykolwiek miałaś okropne zerwanie?
 Jeśli chodzi o chłopaka, to nie (swoją drogą nigdy nie byłam w związku), a jeśli chodzi o np. przyjaciółkę to tak.

4. Ile masz cm wzrostu?
 Teraz chyba mam około 150 cm.

5. Ile ważysz?
 *Idzie sprawdzić na wadze* Trochę ponad 36 kilogramów (dokładnie ok. 36.6).

6. Masz jakieś tatuaże?
 Nie, jestem jeszcze za młoda.

7. Masz jakieś piercing?
 Jeszcze nie *zaskoczenie*. Normalnie większość dziewczyn w takim wieku ma pewnie przekute uszy, ale ja się póki co nie spieszę aby to zrobić. Pewnie kiedyś przekuję, ale teraz nie.

8. Ulubiony show?
 Nie posiadam.

9. Ulubiony zespół?
 Chyba też nie mam. Bardziej lubuję w pojedynczych osobach.

10. Coś, za czym tęsknisz?
 Niektóre osoby.
    
11. Ulubiona piosenka?
 W sumie to jak tak teraz myślę nad tym pytaniem to mam wiele ulubionych, m.in. The Chainsmokers - Paris.

12. Ile masz lat?
 Dwanaście, jednak za jeden miesiąc i trochę będę żyła już 13 lat.

13. Znak zodiaku?
 Panna i cieszę się z tego.

14. Ulubiony aktor?
 Chyba Daniel Radcliffe.

15. Ulubiony kolor?
 Mam sporo ulubionych kolorów ale taki, który najbardziej ubóstwiam to raczej będzie fioletowy.

16. Gdzie idziesz, gdy jesteś smutna?
 Do pokoju do łóżka.

17. Ile minut zajmuje ci prysznic?
 Nie wiem, nie mierzę czasu podczas którego się myję. Różnie to bywa.

18. Jak długo zbierasz się do szkoły?
 Czasami może to trwać długo a w inne dni przeciwnie - krótko.

19. Miałaś kiedyś "psychiczną walkę"?
 Chyba nie.

20. Ostatnia rzecz, która doprowadziła Cię do płaczu?
 Nie pamiętam.

21. Ostatnia książką, którą czytałaś?
 Harry Potter i Książę Półkrwi (wstawiłabym milion serduszek ale się opamiętam).

22. Ostatni serial, który oglądałaś?
 Niezbyt je oglądam, chyba, że Nieprzygotowani (chociaż nie wiem czy to można nazwać serialem, ale chyba tak).

23. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś?
 Przez internet czy w rzeczywistości? Jeśli to pierwsze, to jest to moja przyjaciółka Gabrysia, a jak drugie to chyba mama.

24. Ulubione jedzenie?
 Za dużo by wymieniać. Powiedzmy, że spaghetti (oryginalne, wiem).

25. Miejsce, które chcesz odwiedzić?
 Tajlandia.

26. Ulubiony smak słodyczy?
 Nie wiem.

27. Na jakich instrumentach grasz?
 Na flecie prostym, chociaż jako mała dziewczynka przez parę dni grałam na poprzecznym.

28. Ostatni sport, w który grałaś?
 Pewnie jazda na rolkach.

29. Ostatnia piosenka, którą śpiewałaś?
 Już nie pamiętam, bo wczoraj bardzo dużo śpiewałam piosenek, a która była ostatnia to nie pamiętam.

30. Ostatnia rzecz, którą jadłaś?
 Kanapki z pasztetem XD i pomidorem.

 Dziękuję za przeczytanie tego posta.
Czy odpowiedzielibyście na niektóre pytania tak samo jak ja? A może wręcz przeciwnie?
 Ja już dłużej nie umiem przedłużać, więc będę już kończyć tego posta.
Cześć!

10 komentarzy:

  1. cudowny post aj wstawie milion serc bo przeciez nimi sram cn 💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓 k starczy XDDD SOOO XDD dobrze ze chociaz ty piszesz bo by ten blog umarl lmao db ide kto to czyta dostaje balon pa
    sialalal
    bkk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤💙💚💛💜💙💕💓💓💛💛❤❤💙💕💜💛❤💕💕💖💗💝💞💓💟💟💞💞💟💝💝💛

      Usuń
  2. Postaram się jutro napisać jakąkolwiek notkę, bo jestem na koloniach i nie mam jak zbytnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobie to na emm 🌚
    Fajny posteł 👌

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kiedyś Daniel był dla mnie ulubionym aktorem. Jednak kobieta zmienną jest, jak mi to czytelniczka napisała :) Też bardzo podoba mi się fioletowy, bardzo ciekawie wygląda w połączeniu z czernią ♥ Takie moje ulubione kolorki, jeszcze czerwony :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie, wierzę, że da się bloga odbudować :) Kiedyś myślałam, by się do załogi dołączyć, lecz wolę sama pisać.
    Wpadniesz do mnie (blogomoichzainteresowaniach.blogspot.com)?
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za dużo filmów i seriali nie oglądam, więc dużego wyboru nie miałam, jednak gdy obejrzałam Harry'ego Pottera, to sie znalazł ulubiony aktor.
      Jak to niektórzy mówią, czarny pasuje do wszystkiego.
      Jasne, wpadnę :)
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  5. kiedy masz 13 lat i bylas wiele razy zakohanaaa

    OdpowiedzUsuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

▶ Nie używaj wulgaryzmów.
▶ Jeśli chcesz wstawić link do swojej strony, najpierw wyraź opinię na temat posta.
▶ Swoje zdanie wyrażaj w sposób kulturalny.
▶ Nie wysyłaj linków do stron 18+ oraz do takich, na których mogą znajdować się wirusy.
▶ Nie spamuj.