niedziela, 17 grudnia 2017

kolejne sztuczne wytłumaczenia.

nie ma gifa, który opisze lepiej moje uczucia w tej chwili. 

Cześć wszystkim. Tutaj Mela. Nie zapytam nawet co tam u Was, bo nie ma kogo o to pytać. Redaktorzy, w tym ja, umarli, więc i czytelników nie ma i szczerze od dłuższego czasu nie było. Z mojej strony nie będzie to powrót, tylko raczej zapowiedź powrotu, bo nie wracam jutro czy pojutrze. Po zobaczeniu notki Kirine pomyślałam, żeby tutaj coś takiego napisać sama. I zebrałam się, mój post był nieco ponad 2 miesiące i wiecie co? nie będę się tłumaczyć, po prostu nie miałam weny i czasu trochę też. Piszę tutaj już 3 rok i jak zawsze, tak też teraz powiem, iż nie zostawię tej strony, bo zostawieniem byłoby też nie zaglądanie tutaj, a to robię jakieś 10 razy dziennie.. liczyłam, że przyjdzie tu ktoś, zrobi pierwszy krok i wszyscy pomyślą, że jak ta osoba wróciła to oni też i w taki sposób wszyscy znajdziemy motywację, lecz nie. Nikt nie zaczął, a ktoś musi. Może będę to ja, choć sądzę, że tak i tak nikt nie wróci skoro ta strona umarła. Powtórzę się, ale powiem, że czasy sprzed dalej jak roku nie wrócą, i co najwyżej ta strona może umierać, odzywać na jakiś czas i znowu umrzeć. Nawet nie patrzę na to, co piszę, piszę to trochę, żeby zapełnić tutaj jakieś miejsce na stronie głównej. Jak można wiedzieć, mam drugiego bloga, nie wiem, czy ja mogę to nazwać blogiem, bo wstawiam tam posty w takim odstępie czasowym, co tu, więc jest źle. Właśnie dzisiaj miałam w planach tam napisać posta, ale zdałam sobie sprawę, że ta strona za długo ma odkładane te obietnice na notkę. Żeby nie przedłużać, ponieważ to jest jednak post o powrocie i wyjaśnieniu paru rzeczy, nie powinien być za długi, to powiem, że wrócę. Naprawdę, wrócę, ale nie teraz. W styczniu, przepraszam, bo wiem, że to brzmi trochę śmiesznie, ale chciałabym się wytłumaczyć i nawet jeśli nikt inny do tego czasu nie wróci, ja naprawdę będę. Póki co bardziej zajmuję się instagramem i spróbuję zmotywować parę osób do pisania tutaj ze mną, wiecie, w grupie zawsze raźniej. Na dole podam wam mojego insta, żebyście do tego stycznia mogli się ze mną skontaktować, w razie jakbym umarła cn. Myślę, że przed świętami się odezwę z jakimś dłuższym postem, więc mówię do zobaczenia. Życzę miłego dnia.


Insta - @mikescurly
Blog - klik


ily xx. 
melcia

2 komentarze:

  1. A tam, ja bardzo lubię tego bloga bo takie "życiowe" tematy mnie interesują.
    Czekam na powrót! ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za tydzień albo mniej post także ten :3 bardzo mi miło i jeśli chcesz to poczytaj mojego drugiego bloga x
      michaelfromneverland.blogspot.com xxx

      Usuń

REGULAMIN KOMENTOWANIA

▶ Nie używaj wulgaryzmów.
▶ Jeśli chcesz wstawić link do swojej strony, najpierw wyraź opinię na temat posta.
▶ Swoje zdanie wyrażaj w sposób kulturalny.
▶ Nie wysyłaj linków do stron 18+ oraz do takich, na których mogą znajdować się wirusy.
▶ Nie spamuj.